~Tika Rindu Berbisik~





Perlukah dikutip cebisan-cebisan luka lantas dicantum menjadi arca yang indah di pandangan tetapi sakit di jiwa? Untuk apa diungkit nostalgia lama yang mengaibkan kerana tiada gunanya untuk dikenang apatah lagi untuk disimpan? Kasih yang terhimpun terlerai satu persatu... dan entah ke mana alirannya dan destinasinya aku tidak pasti. Aku bagaikan sehina-hina manusia kerana menagih sayang pada yang tak sudi. Hati diusik dan aku terusik kerana dia sudi menghulur simpati saat diri kehilangan upaya.... Namun aku kecundang jua... aku tewas sebelum tiba di perhentian yang terakhir. Mungkinkah sudah ternokhtah segala nestapa yang menjadi igauanku selama ini? Mungkinkah???

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Comment Anda Disini.
Terima Kasih. Hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...